Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Cu sotia,nasa si nepoata

Fantezie trimisa de:faraoncy

____________________

Sa va zic ce-am patit asta vara. Vin impreuna cu sotia acasa, in tara, noi suntem plecati cu munca in alt colt de lume. DUpa cateva zile de hoinarit prin Bucuresti dupa fel de fel de chitibusuri plecam la mare impreuna cu nasa 35 ani, noi avem 25, (nasu e un om mai linistit si nu prea mai adora asa mult deplasarile pt distractie, el avand 50 ani asa ca ramane acasa). In drum spre mare nasa isi aduce aminte de o nepoata dea ei care ii era foarte draga si ma roaga sa fac un mic ocol sa o luam si pe ea ca nu are cu cine sa se duca si ca ea si asa e singura. Propunerea aceasta nu ma deranjeaza in fel si chip cu cati mai multi cu atat mai distractiv. Intr-un tarziu ajungem o luam si pe nepoata o domnisoara la 19 ani superba inalta cam 170-175 sani destul de apetisanti mai ca mi sa aprins calcaile dupa ea, dar na om insurat cu nevasta langa el nu prea puteam schita nimic si nu neaparat din pricina sotiei deoarece mai vorbisem despre fantezii si stia ca imi doresc sa fac un sex cu doua femei iar ea era deacord oarecum dar nu gasisem pe nimeni pana acum. Ajungem intr-un final la destinatie (Costinesti) inchiriem un apartament intr-o vila draguta aproape de mare cu o priveliste de iti imbata prin frumusetea peisajului ce iti plesneste privirea ori de cate ori iesi pe minuscula terasa. Dupa ce despachetam repede, cateva lucruri, ne grabim sa ajungem pe nisipul incins de soare, de parca nu am mai fi vazut marea de cand am respirat pt prima oara aerul vietii. Intindem paturile si ne lasam batuti de razele soarelui. La un moment dat nasa
- mai finule dar ma lasi asa pe uscat nu imi aduci si mie o bere ( Nasa le cam avea cu berea chiar mai bine decat mine )
- imediat vin nasa, dar se poate, m-am lasat dus de parfumul imbietor al marii si am uitat de bere acuma vin, zic eu plecand intr-o suflare.
Am ramas pe plaja impreuna cu nasa si am devorat cateva beri, sotia impreuna cu nepoata nasei erau demult in apa balacindu-se de zori. Subtil trag cu coada ochiului la o caprioara ce facea toples la cativa metri de mine, la care Nasa,
- Ce faci mai finutule te uiti la alte femei? Eu oarecum rusinat si un pic balbait.
- A,aaaaa nuuuu
- Stai linistit, ca stiu cum sunteti voi barbatii pe toate le-ati baga in patul vostru. Ia zi, ca tot te vad asa salivand la sani altor femei tu de ce nu o lasi pe nevastata sa faca toples?
- Eu nu o las? Sa faca ce vrea, ce nu a mai facut pana acum? Probabil ii este rusine de tine NAsa.
- Pai de ce sa ii fie, duar suntem femei amandoua. Nici nu inchei bine discutia ca apare si sotia de parca simtia ca se vb despre ea.
- Iubita, zise nasa catre sotia mea, ia zi vrei sa facem toples, ea oarecum rusinata cu o jumatate de gura raspunse afirmativ, nu trece doua secunde ca si vad sutienele aruncate pe patura, aratandu-se la orizont doua perechi de sani rotunzi si foarte fermi. Pe ai sotiei ii cunosteam ca pe ochi din cap dar ai nasei o femeie ce nu avea copii cu un corp si niste onduleuri de te ametea facandute sa te imbeti chiar daca nu bausei nimic.
- hei ai ramas blocat? Ma trezeste sotia din gandurile mele perverse
- aaaaa, nuuuuu ma gandeam si eu la ale mele,
- Da da sigur, ca da si incepusa sa rada toate trei, la care nasa ii zice nepoatei da tu iubita nu vrei sa ni te alaturi noua? Dati si tu sutienul jos ca asa e frumos cand suntem un grup. In doua miscari, ma mai plesneste peste ochi o perechi de bombeuri nu la fel de mari dar bine conturati. Cu gandurile mele perverse ma excitasem la maxim si le propun sa mergem in apa. Eu fac pasul asta ca sa ajung in apa sa nu se vada piciorul ridicat la orizont sa imi mai aud ceva vb. Ajunsi in apa toti patru la propunerea nepoatei incepem sa ne jucam prinsea un prilej de a atinge sani si celorlalte ispite care erau impreuna cu mine la mare. Dupa ceva timp ia sfarsit jocul care pt mine era destul de excitant deoarece puteam sa ating sani celorlalte doua femei chiar si asa in joaca. Timpul a trecut fara se ne dam seama, strangem intr-o suflare si mergem sa mancam la o terasa din apropiere, nu trece mult timp si o aud pe nasa
- Si cum e cand esti cu trei femei? Inghit in sec si ma blochez nestiind ce sa raspund.
- Adica? Nu inteleg (iar imi veneau prin cap fel de fel de lucruri perverse)
- Iti place la mare cu noi?
- Cum sa nu, e foarte frumos pot sa zic ca ma distrez mai mult acum decat cand am fost anul trecut cu gasca. Terminam de mancat si ne intreptam spre camere. Ajunsi acasa, nasa constata ca nu are bere si pleaca impreuna cu nepoata sa faca ceva cumparaturi. Moment prielnic pt mine sa am descarc un pic emotional, nici nu inchide bine usa nasa dupa ea ca eu si sunt calare pe sotie o dezbrac cat ai zice peste ( avea si multe haine pe ea, duar costumul de baie) si trecem intr-un 69 de zile mari, ii lingeam pizda sarata a sotie care imi placea la nebunie, hormonii o luase razna rau de tot, simteam cum gura ei umeda suge pula mea excitata la maxim cu mare pofta, eram amandoi intr-un 69 de vis, intinsi pe patul din camera cu usa larg deschisa, nu ne mai gandeam decat la placerea de monent. Momentul mult asteptat se aproprie sa vina ,numai puteam face nimic pentru a prelungi placerea , aud usa de la intrare deschizandu-se si o vad pe nasa blocata cum se uita la sotia mea ca linge toata sperma, face un pas in spate si ii zice nepoatei,
- ia vezi ca parca a cazut ceva in spate, moment suficent pentru noi de a inchide usa si a evita ca nepoata sa vada placerile carnale.
- a bine cred ca mi sa parut....

32 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 447778003057 wtssap as dori sa te cunosc

      Ștergere
    2. 447778003057 wtssap as dori sa te cunosc

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Si totusi o intrebare... De ce nu ati mai postat? Imi place blogul dvs...

    RăspundețiȘtergere
  3. Caut femei care vor să fie linse să le simt nectarul pe limbuță mea 0725244427

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fantezii Erotice la WEB SKYPE CONTRA COST ► ► www.BlondaWEB.go.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Discuții incest?
    Email:gentleman.ro@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am fututo pa nasa de cununie antro seara mam dus la nasi sa raman acolo peste noapte pentru ca an ziua urmatoare aveam treaba an or as.dupa ce am servit mass da seara nasu a plecat la serviciu find schjmbul trei eu ramanand cu nasa la televizor eu ami pusesem an gand demult so fu t an timp ce ne uitam la televizor iam pus mana antre picioare unde ma respins si sa dus an camera ei peste trei ore mam dus sa vad ce face dormea cu picioarele desfacute mam ancins foarte tare si am zis ca ceo fi o fi am bagat capu antre picioare si am anceput sa o ling an pizda unde sa trezit si a zis ca ce fac ca ma spune lu nasu dar a anceput sa ai placa si dupa vreo zece minute sia dat drumu an gura mea si dupa acea am continuat sa ne futem pana la cinci dimineata

    RăspundețiȘtergere
  8. Caut un barbat sa ami futa nevasta si dupa ce asi da drumu an ia so ling an pizda

    RăspundețiȘtergere
  9. Dan și Gina 51 și 45 de ani din Ploiești .Ne place sexul în trei s-au cu un alt cuplu. Căutăm bărbați și femei pentru sex total și împliniri ale fanteziilor sexuale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dan și Gina 51 și 45 de ani din Ploiești .Ne place sexul în trei s-au cu un alt cuplu. Căutăm bărbați și femei pentru sex total și împliniri ale fanteziilor sexuale.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dan și Gina 51 și 45 de ani din Ploiești .Ne place sexul în trei s-au cu un alt cuplu. Căutăm bărbați și femei pentru sex total și împliniri ale fanteziilor sexuale.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am si eu o întrebare
    Am o fică vitregă o cheama Ramona
    Mă excită rau cind o vad prin casă in colanti transparenti de se vad tanga prin ei
    Ce ziceti sa o fut ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Nasa mea de cununie Viorela imi face avansuri sexuale si imi azis că s-ar fute cu mine
    Ce ziceti
    Să accept

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da fac incest
      Ma fut cu fica vitregă Ramona
      Si fut si nasa de cununie
      0751028476

      Ștergere
  15. Salutare!
    Cine(a făcut)face incest cu...?!
    -Sora...
    -Mama...
    -Mătușa...
    Ai o dovadă că(ai făcut)faci...?!
    -Fotografii(în diferite poziții)goală...?!
    -Filmulețe(în diferite poziții)când te joci cu ea în pat...?!
    Atunci te aștept,instalează aplicația:Signal-mesagerie privată(Magazin Play)
    Aplicația este 100% gratuită,ba mai mult e fix ca WhatsApp-ul...
    Adaugă în agenda telefonului(SIM)
    Telefon:0720252543(fără apeluri și mesaje)
    Vă aștept...
    CER și OFER...SERIOZITATE și ÎNCREDERE!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere