Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Eu si matusa mea

Fantezie trimisa de:Alexutsu10

______________________

Ce ti`o fi si cu femeile astea...cum divorteaza, cum gata se transforma in curvulite. E si cazul matusii mele. E o femeie de 43 de ani, divortata de 4 ani.Are 43 de ani, dar credeti`ma arata ca la 18 ani, cu niste forme bine definite.Divortata fiind, nu stiu de cata pula a avut parte in ultimii 4 ani, dar din cate am vazut eu, a cam dus lipsa.
Intr`o vineri dupa-amiaza, imi veni dorul de duca....si unde sa ma duc? Am plecat la bunici intr`un sat vecin, pentru ca acolo era si un club mijto la care aveam de gand sa merg in seara urmatoare. Zis si facut, am ajuns la bunici, am fost si am vb un pic cu ei, dupa care ma stabilesc cu dormitul la matusa mea, care despartita fiind iar copii fiind luati de fostul ei sot, statea singura intr`o casa destul de mare. De aceea de fiecare data cand mergeam la bunici, dormeam la matusa mea, a carui casa era in aceeasi ograda cu casa bunicilor. In ziua cand am ajuns era foarte cald afara, iar tusa, cum ii spun eu era imbracata foarte sumar, o pereche de pantaloni foarte scurti si un tricou, cu un decolteu foarteee mare. M`am asezat pe canapea, si am inceput a vorbi cu ea despre diferite lucruri fumand cate o tigara si servind cate un pahar de Cola. in sfarsit ziua a trecut si a venit seara. Dat fiind ca a fost foarte cald afara am facut un dush, iar cand am iesit din baie am iesit cu un prosop in jurul meu. Ea era mai mult dezbracata decat imbracata... cu boxerii pe ea, si cu sutienul. nu o mai vazusem imbracata asa niciodata, iar acum cand am vzt`o asa am ramas uimit. M`am asezat la masa, mi`am aprins o tigara.ea nu era atenta la mine ca sa observe ca eu o admiram, ce sani superbi...iar fundul, nu mai zic. avea un fund destul de mare, bombat.admirand`o mi s`a sculat pula. in fine, am plecat intr`o alta camera, m`am schimbat si m`am pus in pat, am dat drumu la televizor, dar gandul imi era in alta parte. la un moment dat, vine tusa in camera si ma intreaba daca poate sa doarma cu mine.eu am acceptat bucuros, gandindu`ma ca asta este sansa mea, si nu vroiam sa o ratez. am mai stat la tv un pic, dupa care l`am inchis .nu puteam sa dorm. asteptam sa adoarma ea. intr`un final, cand am simtit ca a adormit, mi`am facut curaj si i`am pus mana pe cur. pula mi sa sculat instantaneu.am inceput sa o mangai pe cur, si am inaintat spre pizda. si atunci s`a intors cu fata la mine, si imi zice: Ma intrebam cand ai sa faci asta?eu luat prin surprindere, am tras repede mana, dar se pare ca ea nu a dormit deloc in acest timp, si imi zice sa continui .atat mi`a trebuit. i`am bagat mana la pizda si am inceput sa o frec...era umeda, gemea de placere.mi`a pus mana pe pula si a inceput sa mi`o frece.am inceput sa o sarut, am coborat pana la sani, i`am luat sfarcurile in gura si am inceput sa i le sug, am coborat usor pana la pizda si am inceput sa o ling, ii sugeam lindicu, era innebunita de placere, ma apasa cu mana in pizda ei si imi zicea sa continui....atunci a avut primul orgasm.dupa asta, mi`a intors favorul, si o inceput sa mi`o suga. o lua pana in gat, se ineca cu pula mea.nu o sa uit muia aia niciodata.a supt`o pana ce mi`am dat drumu in gura ei. a inghitit tot pana la ultima picatura de sperma. dar seara nu avea sa se termine asa. am stat un pic, am fost am mai fumat o tigara, am baut un pahar cu apa si m`am intors.nu am apucat sa ma pun pe pat, ca s`a si repezit la pula, si imi zice, fute`ma in gura.puteam sa o refuz pe matusa mea iubita? normal ca nu. am prins`o de par, si am inceput sa imi bag pl in gura ei. simteam cum mi se lovesc coaiele de barba ei. m`am oprit, si i`am zis ca vreau sa o fut si in pizda. i`am zis sa se puna capra, si am inceput sa imi bag pula in pizda ei. Doamne ce bine era. tipa de placere, si zicea sa i`o bag mai tare, sa ii ajunga pana in gat.se vede ca i`a lipsit pl in timpu asta.am vrut sa ejaculez pe curul ei, dar mi`a zis sa imi dau drumu in pizda ei. si mi`am dat drumu in ea, dupa care am scos pula si i`am dat`o sa mi`o suga iar. o sugea violent, nu vroia sa se mai opreasca. intr`un final s`a oprit. am zis ca ne punem sa dormim. da de unde. a stat ea o ora, dar a zis ca nu mai rezista, si a inceput sa o suga iar... de data asta am pus`o cu fata in jos, si i`am bagat pl in cur. o durea, dar ii si placea, pt ca imi spunea sa continui, sa nu ma opresc. si nu m`am oprit pana ce nu am simtit ca vine. cand am simtit ca imi vine, i`am bagat pl in gura si mi`am dat drumu din nou in gura ei. dupa aceasta ultima partida de sex, ne`am pus la somn. s`a pus cu capul pe pieptul meu, si mi`a zis ca trebuie sa o mai facem numaidecat.

31 de comentarii:

  1. Care fete vor să termine pe limbuță mea să le simt nectarul.0725244427

    RăspundețiȘtergere
  2. Dă-mi și mie nr de tel ca te fut eu mai bine că el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dă-mi și mie nr de tel ca te fut eu mai bine că el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dă-mi și mie nr de tel ca te fut eu mai bine că el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dă-mi și mie nr de tel ca te fut eu mai bine că el.

    RăspundețiȘtergere
  6. 004915163046920 beep si te sun eu, cineva cu chef de futut (femeie)

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna ma sau da mi mesaj pe wapp Ioana 0757913079

    RăspundețiȘtergere
  8. 0790276607 sunt din Vulcan-HD cine are chef de o aventură sa ma contacteze.... Sa menționez ca sunt într-o relație.

    RăspundețiȘtergere
  9. 0790276607 sunt din Vulcan-HD cine are chef de o aventură sa ma contacteze.... Sa menționez ca sunt într-o relație.

    RăspundețiȘtergere
  10. As vrea sa fiu futut, cineva din mehedinți

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Salutare!
    Cine(a făcut)face incest cu...?!
    -Sora...
    -Mama...
    -Mătușa...
    Ai o dovadă că(ai făcut)faci...?!
    -Fotografii(în diferite poziții)goală...?!
    -Filmulețe(în diferite poziții)când te joci cu ea în pat...?!
    Atunci te aștept,instalează aplicația:Signal-mesagerie privată(Magazin Play)
    Aplicația este 100% gratuită,ba mai mult e fix ca WhatsApp-ul...
    Adaugă în agenda telefonului(SIM)
    Telefon:0720252543(fără apeluri și mesaje)
    Vă aștept...
    CER și OFER...SERIOZITATE și ÎNCREDERE!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere