Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Ramona si pizda ei dulce

Fantezie trimisa de:Limbist77

_____________________

Era un inceput torid de zi de iulie. Ora 10.00 si deja erau 30 de grade Celsius la umbra. Hotarasem sa-mi petrec dimineata pe plaja, astfel ca ma aflam intins pe prosop la soare, undeva pe o plaja din Constanta. Era un loc mai retras, mie neplacandu-mi deloc aglomeratia. In jurul meu cateva cupluri de pensionari venisera cu nepotii la mare.
Nu stateam demult pe plaja, dar deja simteam razele soarelui tot mai dogoritoare, noroc ca avusesem inspiratia sa ma ung peste tot cu crema protectoare. Cum stateam eu asa tolanit pe nisip si priveam toropit la cuplurile care veneau sau plecau de pe plaja, vad venind inspre mine o tipa bruneta, bine facuta, imbracata in niste pantalonasi negri mulati pe coapse, din aceea cum au voleibalistele, si o bluzita sexy albastra, usor transparenta. - Buna imi zice ea apropiindu-se ! E liber aici ? - Da, bineinteles, raspund eu aproape mecanic ! Fata, in jur de 20 de ani, cu un accent ardelenesc, era extrem de bine facuta ! Avea cam 1,85 m si cam 85 de kg ! Piciorusele ei extrem de bine facute si foarte frumos conturate deja imi luau ochii. Prin pantalonasii aceia mulati i se vedeau labiile carnoase, proeminente, care deja imi lasasera gura apa. Funduletul bombat si super sexy, sanii extrem de bine conturati si chipul ei de fata finuta, pielea extrem de fina si frumos bronzata, faceau din ea o adevarata bomba sexy ! Scoase din gentuta cu care venise un cerceaf alb, pe care il intinse cam la 2 metri de prosopul meu, apoi isi dadu jos bluzita cea vaporoasa si pantalonasii cei super sexy, ramanand intr-un sutien negru ce abia putea sa acopere jumatate din sanii ei plini si intr-o pereche de bikini minusculi de culoare neagra. Ma uitam prostit la trupul ei de printesa zicandu-mi in minte " Doamne cat e de frumoasa ! ". - Ma numesc Ramona, zise ea, intinzandu-mi mana ! - Robert, raspunsei eu mecanic si facand acelasi gest ca al ei. - Te superi daca te rog ceva ? intreba ea. - Nu frumoaso, spusei eu ! - Robert, uite ce e, unge-ma te rog pe spate cu crema aceasta, si-mi arata un tub de solutie protectoare ! - Cu mare placere Ramona ! Fata se aseza pe cearceaf in fund, iar eu ingenuncheai la spatele ei. Mi-am turnat putina solutie in palme si am inceput sa o intind pe superbul ei spate. - Multumesc de ajutor Robert, spuse ea, in momentul in care eu terminasem. - Nu vrei sa continui eu, daca tot am mainile pline de lichid ? am intrebat-o. - Vrei tu asta ? intreba la randul ei, in timp ce-mi arunca un zambet seducator in coltul guritei ei ! - Mi-ar face o deosebita placere Ramona, raspunsei eu, zambind la randul meu catre ea ! - Atunci treci la treaba spuse ea. I-am uns pe rand fiecare brat, apoi pieptul, burtica, dupa care am ingenuncheat in dreptul bikineilor ei si am inceput sa fac acelasi lucru cu pulpele ei pline. Desi experienta mea cu fetele era extrem de vasta, simteam o usoara neliniste in mine si mainile au inceput sa-mi tremure usor in timp ce ii masam pulpele. Am terminat apoi, Ramona mi-a multumit calduros si m-am dus sa ma spal pe maini.
Cand m-am intors Ramona statea in fund pe nisip, avand doua inghetate in mana, si lingea cu pofta dintr-una ! - Robert, zise ea, pentru ca ai fost atat de dragut, m-am gandit sa te rasplatesc cu o inghetata si intinse mana sa mi-o dea. - Multumesc frumos Ramona, spusei eu aplecandu-ma sa o iau din mana ei. Nu stiu cum se facu, ca in acel moment o bucata din inghetata se desprinse si cazu exact peste bikineii ei. Dintr-un gest reflex, mi-am apropiat buzele de slipul fetei si am sorbit inghetata de pe el. - Ce faci ma, intreba Ramona razand ? _ Ling inghetata, ce sa fac, raspunsei eu, stupefiat si eu la gestul care-l facusem ! - Ha, ha, ha, rase Ramona ... eu credeam ca vrei sa lingi altceva ! Oare imi ghicise gandurile ? ma intrebam, in timp ce simteam cum sangele din mine, din fierbinte devenise acum un vulcan clocotitor. " O sa merg mai departe, mi-am zis, indiferent de cum va reactiona superba domnisoara". - Ramona, i-am zis, vreau sa-ti fac o marturisire, sper sa nu ma intelegi gresit ! - Depinde de marturisire, replica ea, desi cam inteleg ceea ce vrei sa spui. - Mi-am dat seama ca esti o fata foarte inteligenta si o sa ma intelegi. Ramona ne cunoastem doar de vreun sfert de ora, dar inca de cand te-am vazut venind pe plaja, mi-ai acaparat intreaga atentie. Ramona esti o fata foarte frumoasa ... ai pielea atat de fina si de catifelata ... - Asa si ? Ce-i cu asta ? intreba fata. - Piciorusele tale sunt atat de superbe ... mi-ar placea enorm de mult sa le pot mangaia si saruta ! - Ha, ha, ha rase ea. Pai tocmai le-ai mangaiat si in plus sunt foarte unsuroase acum, iar aici nu e deloc locul potrivit, s-ar oripila toti pensionarii astia din jurul nostru ! - Stiu eu un loc foarte retras, la 5 minute de mers pe jos de aici, unde nu e nimeni si putem face orice acolo ! - Hm, zise ea, interesant ! Te vad un tip foarte atent cu o fata si foarte tandru ! Dar promiti ca n-o sa faci decat ceea ce te las eu sa faci ! - Bineinteles Ramona, cuvantul tau e ordin ! Spre surprinderea mea Ramona a acceptat propunerea.
Ne-am strans "bagajele" de pe plaja si ne-am dus in locul cu pricina ! - Da ai avut dreptate, zise Ramona, nici tipenie pe aici ! Bun domnule Robert, sa te vad acum de ce m-ai adus pana aici, in pustietate ! Inima imi batea deja cu putere, iar adrenalina crescuse la maxim cred. Ne-am intins prosopul si cearceaful unul langa altul, Ramona si-a dat jos sutienul si s-a intins pe spate cu fata in sus, rezemandu-se in coate. Am ingenuncheat la picioarele ei pentru a doua oara in acea zi ! I-am luat usor in maini fiecare piciorus si i-am dat jos cu ajutorul unui prosop moale si fin, nisipul de pe talpi si degetele ! - Ce faci, o sa se puna imediat la loc, intreba ea facandu-se ca nu pricepe ce vroiam sa fac. Mi-am apropiat buzele de talpile ei si am inceput sa le sarut, tandru si duios, peste tot. - Hm, zambi Ramona, iti place sa-mi saruti talpile vad. Am continuat cu sarutarile pana am acoperit intrega portiune a talpilor ei finute. Apoi am inceput sa-mi plimb limba pe ele. De la calcaie pana la degetele si invers. Desenam cu limba trasee aleatoare spre incantarea Ramonei. Mi-am dat seama ca ii place ceea ce simte. Apoi am ajuns cu buzele la degetul mare al piciorului ei drept. L-am cuprins intre buze pe tot si am inceput sa-l sug. Din ce in ce mai tare. - Ah ma exciti, gemu Ramona ! Am continuat astfel cu fiecare degetel al ei. Ramona ma privea usor excitata si placut surpinsa in timp ce sugeam minunatiile picioruselor ei. Crema protectoare intrase deja in pielea ei catifelata, astfel ca buzele mele au inceput apoi sa urce usor, pe gleznele ei fine, pe gambele arcuite, pe genunchi, pe pulpite si au ajuns in dreptul feminitatii ei ascunse acum doar de un petic negru de bumbac. Am sarutat-o jur imprejurul bikineilor, pe burtica, pe pelvis, i-am lins usor buricul facand-o sa geama ascutit, i-am sarutat bikineii peste tot simtind deja in nari adierea incredibila a parfumului ei sexual. - Ai acceptul meu sa continui zise Ramona, indemnandu-ma sa-i descopar comoara. Inca de cand ai facut gestul acela cu inghetata de pe slip, am simtit si eu aceeasi dorinta. M-am gandit in aceeasi clipa sa te palmuiesc sau sa-ti accept jocul ? Si cum de doua saptamani, de cand sunt in Constanta, n-am mai primit nici o limba in pizda mea cea dornica, m-am gandit ca am acum ocazia sa-mi satisfac aceasta dorinta. Asa ca da-i drumul si fa-ti treaba asa cum stii cel mai bine. Vreau sa ma faci sa juisez aici pe nisip ! - Voi face totul pentru a-ti iplini dorinta frumoaso, am zis, si i-am scos usor bikineii. Buzele pasaricii Ramonei s-au revarsat de-o parte si de alta a sexului ei minunat. Erau atat de voluptoase si foarte proeminente, poate cele mai mari pe care le linsesem pana atunci. Am inceput sa sarut cu pasiune fiecare particica din jurul pasaricii fetei. Imi plimbam usor limba pe labiile ei mari, atat pe dinafara cat si pe interior. Ramona gemea din ce in ce mai tare, vizibil excitata. Buzele au ajuns in dreptul clitorisului ei micut si adormit. Limba a inceput sa danseze ametitor in jurul lui, zgandarindu-i capul din cand in cand. Am simtit cum incepe sa creasca din ce in ce mai mult. In 2-3 minute era la dimensiunea maxima a lungimii. I l-am cuprins intre buze si am inceput sa-l sug. Ramona a scos un tipat. Ma temeam sa nu ne auda cineva, dar nu-mi mai pasa acum. Coapsele Ramonei s-au incolacit in jurul grumazului meu ca intr-o menghina. Ah dar ce dulce menghina. Ii mangaiam fesele cu ardoare, coapsele, burtica, in timp ce ea imi cuprinsese capul cu ambele maini si mi-l tinea strans lipit de sexul ei ! Avea o putere fantastica ! Eram captiv acum cu gura in pasarica ei ! Imi placea la nebunie ! Ramona gafaia si icnea din ce in ce mai tare : - Ahhhh ce bine e ... asa ... linge ... nu te opri ... ahhhh, asa. Ii sugeam labiile cate una, apoi pe amandoua deodata in timp ce limba mea se misca sacadat intre ele. Ah era atat de dulce, de umeda si de moale inauntru, ca imi venea sa-mi bag tot capul in pasarica ei. Ii atingeam cu varful limbii fundul vaginului, iar ea isi infigea unghiile in umerii mei de placere. O lingeam cu spatele limbii, acolo unde pielea este extrem de fina, iar ea se misca ritmic cu bazinul inspre gura mea avand spasme necontrolate de placere si excitare. Orgasmul a venit devastator si eliberator. Nectarul ei mi-a invadat gura, iar setea pe care o simteam m-a facut sa inghit totul in cateva secunde. Lichidul pasaricii ei mi se scurgea fierbinte si delicios pe gat, pana in stomac. Ah ce minunat ! Trupul Ramonei se destindea putin cate putin, in timp ce eu ii faceam toaleta pasaricii, lasand-o impecabil de curata ! - Ah m-ai terminat, zise Ramona. N-am crezut vreodata ca cineva poate linge atat de bine !

14 comentarii:

  1. Fac.cunilinguas cu ejaculare aștept doritoare
    0725.244427

    RăspundețiȘtergere
  2. super misto vreau si eu o pizdulica dulce sa o ling nebuneste

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place sa dau limbi in pizda , sunt amator de limbi in pizda contactatima la nr de tel 0766470346 doresc multa seriozitate si discretie si igiena

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place sa ling pizda fututa stand peste gura mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador sa dau limbi an pizda și an Fundulet 0725244427

    RăspundețiȘtergere
  6. Caut și amatoare sa facem facesting 0725244427

    RăspundețiȘtergere
  7. Discuții...Incest?
    Email:gentleman.ro@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Doresc o amatoare s-o ling în pizda 0754597856 sai simt sucu cu limba

    RăspundețiȘtergere
  9. Doresc pe cineva dun vîlcea doamnă say domnisoară să o ling în pizdă
    0751028476

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador sa dau limbi si sa ling tot ofer recompensa 0725244427

    RăspundețiȘtergere
  11. Dacă ești vreo domnișoară singură prin vamă/Mangalia care vrea o aventură, ceva frumos,al tău sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi place să dau limbi nr meu 0034643287515
    Spania

    RăspundețiȘtergere