Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Matusa mea1

Fantezie trimisa de:Ciprian

____________________

Aveam vreo 16 ani si parintii mei erau plecati din tara,asa ca mai venea matusa mea pe la mine sa vada ce-mi lipseste,ce m-ai fac..Mergeam la scoala si eram un baiat cuminte , avand in vedere ca eram si foarte timid,dar hormonii mi se urcau la cap.
Matusa mea este o tipa nu prea inalta,tate bune,cur potrivit,frumoasa si are 34 de ani.Ma excita foarte tare..Deseori ma inchideam in baie si-mi frecam pula.
Era vineri.Venisem de la scoala mai devreme.Intru pe usa si spre surpinderea mea,usa era descuiata..Ma uit in jur si o vad pe matusa mea vorbind cu o pritena dea ei,Karmen-o pizda de 23 de ani,buna si foarte provocatoare..
Intru in bucatarie :
-Sarut-mana!spuse-i eu.
-Buna dragule!spuse matusa mea.Ti-o prezint pe Karmen,fosta mea colega de facultate.
-Incantat!spuse-i iar eu.
-La fel dragule.spuse Karmen.
Mi s-a sculat pula instantaneu..nu stiam ce sa fac ca sa nu observe cele doua..si spuse-i intr-un sfarsit :
-Ma duc sa-mi fac temele ca sa scap,sa pot sa ma distrez in weekend.
-Bine.Vin mai tarziu sa vad daca te-ai descurcat.spuse matusa.Apropo pe matusa mea o cheama Mirela.
Ma asez pe pat si incep sa-mi frec pula mea tare care dorea o pizda.Usa camerei se deschise :
-Ce faci dragule?Gata temele?
Ramasesem pur si simplu socat..eram gol in fata Mirelei.Nu stiam ce sa zic..
-Nu spune nimic dragule..te-am mai vazut facandu-ti laba in baie..stiu de mult ca vrei sa mi-o tragi.
Eram mai socat !
-Uite..o chem si pe Karmen si o facem in trei.Ce zici?Defapt nu mai zi nimic.
O cheama pe Karmen in camera aratandu-i pula sculata si tare.Karmen nici nu a stat pe ganduri spunand:
-Frumuselule eu ador adolescentii!Dezbracandu-se de bluza si de fusta..apoi dandu-si bikini jos spunand:
-Hai bagami-o aici in gaurica!!Vreau sa te simt in mine!
Fara sa stau pe ganduri incep sa o penetrez.Matusa mea,Mirela ne privea cum ne futeam masturbandu-se .Dupa 5 minute spun:
-Vreau sa o fut pe Mirela.Tu,Karmen ii vei da limbi pizdei in timp ce o fut.
Intru cu pula mea tare in Mirela,simtind pielea ei fina si clitorisul ei fierbinte..Eram in al noulea cer..Apoi dupa ceva timp :
-IL INCEP EU!zise matusa mea in timp ce se apropia cu pizda de fata mea.
-Scoate limba afara dragul meu sa o vada matusa cat e de mare!
Eu ma execut repede si stau asa cu gura deschisa si limba scoasa afara la maxim
-Mmmmmm,frumos!Imi place!Acuma stai asa sa ne sarutam !!!!
Se lasa incet cu pizda peste gurita mea deschisa,o simt catifelata si proaspata,ajunge toata la mine pe guritza si incep sa o sarut si sa ii savurez gustul.

5 comentarii: