Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Muie si pissing in toaleta fetelor

Fantezie trimisa de:Limbist77

_____________________

Venisem in Bucuresti cu niste treburi personale si m-am gandit ca ar fi bine sa trec si pe la o verisoara de-a mea, studenta in Bucuresti, care statea intr-un camin de fete al unui liceu din capitala. Nu mai gasise locuri la caminele studentesti si cum gazdele erau destul de scumpe, preferase aceasta varianta.
Era un camin destul de mare cu vreo patru etaje. Oare ce de gagici or fi inauntru gandeam eu uitandu-ma cu jind la ferestrele internatului. Dupa ce l-am convins pe portar ca sunt ruda cu una dintre fetele cazate acolo, am urcat scarile la etaul 3, unde stiam ca sta verisoara mea. Agenda mi-o uitasem acasa, iar in telefon nu aveam numarul ei, astfel ca nu putusem lua legatura cu ea sa-i spun de inopinanta vizita. Ajung in dreptul camerei 307, ciocan la usa. Nimic. Stau putin, mai ciocan o data si inca o data. Tot nimic. Ei pesemne ca fata o fi prin oras sau in alta parte, gandii eu. Bausem o sticla de 2 litri de suc in ziua aceea si cum nu ajunsesem inca la o toaleta, tocmai acum senzatia a devenit dintr-o data extrem de apasatoare. Am cautat infrigurat toaleta si am gasit-o la capatul holului. Am deschis usa si am intrat. Inauntru extrem de curat, se vedea ca era folosita numai de fete ! Am ales una din cele 4 cabine aflate inauntru, dar toate in fundul toaletei, am inchis usa, mi-am desfacut prohabul pantalonilor si am inceput sa urinez. Abia apuc sa eliberez jetul puternic care statea sa-mi explodeze in vezica urinara, cand aud usa toaletei deschizandu-se si un grup de fete intra inauntru zgomotos. Cred ca erau destul de multe caci se auzeau mai multe voci. Una dintre ele canta : " De-ai fi cu mine ce ti-as face de-ai fi", iar alta o completa "De-as fi cu tine am face numai prostii" ! Rasete si chicoteli, tipic feminine. Dupa timbrul vocilor pareau toate liceene. De altfel in tot internatul erau doar cateva studente. Deodata toate celelalte 3 cabine se ocupa una cate una. Aud batai puternice in usa toaletei in care eram :
- Hai fa odata ca ma pis pe mine ! Ce stai atat ? Sau ai cazut in wc ?
Rasete si chicoteli de adolescente. Bataile se intetesc :
- Fai pizdo, deschide sau sparg usa ! Deschide futu-ti gura matii de muista ca de nu sparg usa si ma pis in gura ta !
Se impinge cu putere in usa. Ivarul cedeaza. Eu in picioare langa wc o intampin politicos :
- Sarut mana domnisoara !
- Ce faci ma aici ? zice ea socata ca ma vede in fata ei.
- N-am mai putut sa ma tin si am folosit toaleta voastra !
- Fetelor ia veniti incoace, zice tipa care impinsese usa ! Ia uitati pe cine avem noi in toaleta si ma trage de mana afara !
- Oooooooooooo se aude dintr-o data in jurul meu !
Cred ca erau vreo 7-8 gagici, intre 15 si 18 ani, toate liceene si toate bine facute.
- Cica n-a mai putut sa-si tina pisatul in el si ne-a murdarit noua toaleta, zise tot tipa care ma descoperise ! Ce pedeapsa credeti ca merita ?
- Sa-l punem sa ne spele wc-urile, se aude o voce dintr-o cabina alaturata.
- Sa-l punem sa ne dea limbi in pizda la toate zice o bruneta de peste 1,85 m si foarte solida.
- Si-n cur, completeaza o blonda senzuala cu ochi migdalati.
- Sa-l punem sa ne stearga pizdele cu limba dupa ce ne pisam, sare o roscata pistruiata bine facuta si ea.
- Mai bine ne pisam direct in gura lui, completeaza bruneta solida.
- Si-i dam sa ne bea pisatul, zice o alta bruneta durdulie.
- Sa-i dam MUIE, concluzioneaza bruneta solida.
- Ok, am inteles zice tipa care a intrat peste mine ! Tinere, zice ea, te afli prizonier acum in mainile lotului feminin de aruncare a greutatii, al liceului. Suntem toate una si una. Nu pleci de aici pana nu iti primesti pedeapsa pentru indrazneala de a ne pangari toaleta ! Nici un barbat n-a intrat vreodata pana acum aici ! Nesansa ta a facut ca sa te intersectezi cu noi exact in momentul in care veneam de la antrenament ca sa ne pisam si sa ne spalam.
Trasera ivarul de la intrarea in toaleta ca sa nu fie deranjate de nimeni, apoi incepura sa ma dezbrace de haine si de incaltaminte. M-au lasat doar in slip.
- Asa, zice bruneta solida ! Si acum ingenuncheaza. Eu o sa fiu prima care o sa-ti dea MUIE !
Purta niste colanti negri, mulati pe picioarele ei musculoase, cred ca avea aproape 100 de kg, prin care i se vedea pasarica imensa, foarte proeminenta. Se apropie cu pizda de gura mea si zice :
- Miroase. E extrem de transpirata, am muncit mult astazi cu greutatile. Linge-mi ciorapii intre picioare, si ma prinse cu mainile de cap, obligandu-ma sa fac ceea ce imi poruncise.
Intr-adevar era extrem de transpirata. Colantii ei erau inca uzi intre picioare de atata efort. Dar aroma lor ma innebunea ! Parfumul pizdei ei il inspirasem deja adanc, imi intrase in plamani, in creier. Am inceput sa ling lacom pizda ei prin colanti si s-o sug cu pofta !
- Ooooo exclamara fetele, dar se pare ca-i place !
Tipa solida incepu sa-si miste bazinul, frecandu-si colantii de fata mea. Incepuse sa se excite si ea ! Apoi si-i dadu jos impreuna cu bikinii in apluzele celorlalte fete. Ma prinse apoi iar cu mainile de cap si incepu sa-si frece pizda de fata mea. Imi placea la nebunie. Am apucat-o cu mainile de fese si am inceput sa-i ling si sa-i sug nebuneste pizda ei imensa de fata bine facuta ! Gustul ei dulceag-sarat ma facuse sa-mi pierd controlul. Vaginul ei cleios mi se lipise de gura. Transpiratie amestecata cu lichid vaginal. Ah ce delicios.
- Ahhh muistule suge-mi pizda, nu te opri, aproape ca striga bruneta solida.
- Asa Bianca fute-l in gura ! Da-i muie Bianca, tipau celelate ca niste apucate.
Dupa vreo 5 minute de lins in incurajarile frenetice si rasetele adolescentelor aflate in toaleta, un lichid vascos si fierbinte imi umplu deodata gura. Bianca ma tinu strans lipit cu gura in pizda ei si-si descarca toata seva in mine. Inghiteam cat puteam de repede, dar era atat de mult ca mi se prelingea nectarul ei prin colturile gurii. Tipele aplaudau si radeau nebuneste. Bianca se intoarse cu spatele la mine :
- Vreau limbi si-n cur acum !
Doua dintre fete ma prinsera cu mainile de cap si mi-l indesara intre fesele imense ale Biancai. Anusul ei maro-negricios era la fel de transpirat precum pizda ! Am inceput sa-mi plimb limba intre fesele ei, inghitind toata transpiratia intalnita in cale. Gustul curului ei ma fascina. Ii lingeam anusul cu foarte multa placere. Anusul unei adolescente este intotdeauna extrem de delicios.
- Ahhh ce limba are fetelor, zise Bianca ! Ma innebuneste ! si-si freca curul de fata mea.
Am lins-o cam vreo 3 minute, dupa care, una dintre usile celorlalte wc-uri se deschise si o tipa roscata, la fel de solida, cu chilotii si ciorapii in vine, zise :
- Fetelor nu am hartie, care ai putina sa-mi dai ?
Bianca imi trase fata dintre fesel ei :
- Iti dau eu una mai naturala ! Muistule du-te si sterge-i pizda Ralucai, pana nu se usuca pisatul pe ea ! Fa-o curata !
Raluca statea in pragul wc-ului cu chilotii in vine. Am ingenuncheat la picioarele ei, mi-am propiat gura de labii si am inceput sa le ling de urina.
- Ahhh ce bine e, zise Raluca frecandu-si la randul ei pizda de fata mea.
- Vrem si noi sa fim sterse cu limba, strigara celelalte doua fete din wc-uri.
Am mers pe rand la fiecare in parte si le-am sters pizdele cu buzele si limba. Adolescentele radeau si ma indemnau sa le dau limbi in pizde. Visasem demult sa pot da limbi la un grup de fete. Iata ca acum visul mi se implinise din plin. Fiecare din ele m-a pus sa ii dau limbi in pizda si in anus. Cred ca le-am lins cam vreo ora. eram plin pe fata, pe gat, pe piept, de secretiile lor vaginale. Miroseam numai a pizda. Eram extrem de incantat. Simteam in gura gusturile amestecate ale pizdelor si cururilor lor : dulceag, acru, sarat, amarui ! Ma simteam in al noualea cer ! Sa iei MUIE de la 10 tipe, una dupa alta, era ceva de vis. Un vis implinit. Stomacul imi era plin de secretiile pizdelor de adolescente, fierbinti si delicioase. Toate isi dadusera drumul in gura mea. Stateam ingenuncheat intre 10 pizde de liceene, extrem de bine facute.
- Fetelor o fi obosit. Haideti sa-i mai dam o pauza !
- Lasa-l Bianca ca-i place, nu vezi ce fericit e ! Nu-i asa muistule ca mai poti ? intreba razand o zdrahoana roscata.
- Ling cat vreti voi fetelor ! Imi face o deosebita placere !
- I-auzi muistul ! Ii face o deosebita placere, rase Bianca, cea mai solida dintre ele. Imi vine sa ma pis, dupa atatea limbi ! Dar n-o sa ma pis in wc, ci in gura ta muistule ! Nu-i asa ca accepti ?
- Na-m incotro Bianca !
- S-a mai pisat vreodata o pizda in gura ta ?
- Da Bianca !
- Si ti-a placut ? isi mari pupilele bruneta, intrebandu-ma.
- Mult de tot Bianca.
- Atunci o sa-ti placa si de la mine ! E prima oara cand ma pis in gura cuiva !
Si zicand acestea veni cu pizda in dreptul gurii mele, cam la vreo 20 de cm.
- Deschide gura, porunci ea ! Mare de tot ! Vreau sa ne arati la toate fetele cum bei tu pisat din pizda.
Celelate liceene au facut cerc in jurul noastru, curioase sa vada continuarea. Un jet galbui, fierbinte si foarte puternic, imi tasni direct in gura, dintre labiile carnoase ale Biancai. In doua secunde mi se umplu gura cu pisatul ei. Bianca isi contracta muschii vaginali si opri jetul :
- Inghite ! porunci.
Am facut intocmai. Gustul sarat imi cotropise cavitatea bucala. Era atat de bun.
- Am baut multa bere azi, zise Bianca redand drumul pisatului ei in gura mea.
Inghiteam cat de repede puteam, dar nu reuseam sa inghit tot pisatul ei. Bianca a indreptat apoi jetul catre fata mea, udandu-mi-o din belsug. Am inchis ochii sa nu-mi intre urina in ochi. Apoi am simtit cum se pisa pe capul meu, pe par, facandu-mi un adevarat dus cu pisatul ei, extrem de consistent. Inca 3 fete au inceput sa faca acelasi lucru. S-au apropiat cu pizdele de mine si au inceput sa se pise in gura mea, pe fata, pe cap. Ma udau din toate partile. Doua dintre ele si-au potrivit jeturile direct in gura mea. Una din stanga, cealalta din dreapta. Ah cat de minunat este sa ti se pise doua fete in gura in acelasi timp. Au urmat apoi celelalte fete. Am baut cred ca vreo 2-3 litri de pisat din pizdele liceenelor. Il simteam in stomac plutind peste secretiile lor vaginale. Eram plin cu pisat de fete in gura, in nas, in urechi.
Le-am cuaratat apoi de pisat pe toate, lingandu-le pizdele pana ce n-a mai ramas nici macar o picatura de urina pe ele. M-au pus sa spal toata gresia de pe jos si sa fac curat cu mopul, dupa care m-au lasat sa fac dus si sa plec. Mi-au zis ca daca vreau, ma asteapta la ele in vestiar cand au concursuri si ca le-ar prinde tare bine un limbist ca mine, inainte si dupa concurs ! Le-am asigurat solemn ca voi veni negresit. Primul concurs urma sa aiba loc peste 3 saptamani la Brasov.

5 comentarii: