Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Pantyhose si foot fetish

Fantezie trimisa de:Limbist77

_______________________

Era o dupa-amiaza mohorata de noiembrie, cer intunecat, destul de frig. Intrasem intr-un magazin de haine pentru a-mi cumpara cate ceva. Pusesem ochii pe un bluzon si ma pregateam sa intru intr-o cabina de proba. Din pacate sau din fericire, ambele cabine erau ocupate, astfel ca am asteptat cuminte sa se elibereze una din ele. Nu trece nici un minut si din cabina din dreapta iese o tipa cam la vreo 37-38 de ani, satena, bine facuta, frumusica, ochi albastri, ce tinea in mana o pereche de pantaloni de dama, pe care tocmai ii probase, banuiam eu. Ma uit putin lung dupa ea si o vad cum se indreapta agale catre standul cu pantaloni de dama. Ma indrept catre cabina de proba prospat eliberata, dau draperia la o parte si intru. Un miros puternic de ciorapi de dama transpirati mi-a izbit narile cu putere. Aproape ca m-a naucit pret de cateva secunde. Gura mi s-a uscat instantaneu. Imi revin din nauceala, ies din cabina, iau la nimereala o bluza de dama dintr-un stand si o agat in cuierul cabinei de proba. Ma indrept apoi catre standul cu pantaloni de dama. Tipa care iesise din cabina era inca acolo, se uita la alte perechi. Ajung langa ea :
- Sarut mainile ! Ma scuzati. V-ati uitat ceva in cabina de proba.
Tipa se uita mirata la mine :
- Eu ?
- Da dumneavoastra. Am intrat dupa dumeavoastra in cabina de proba acum un minut si am vazut ceva care cred ca va apartine. Veniti putin.
Tipa foarte mirata, ma urma in cabina.
- Bluza aceasta. Nu va apartine ?
- Nu, raspunse ea la fel de mirata.
- Dar mirosul ?
Din alba se facu rosie la fata, lasa putin capul in jos, dar isi reveni rapid :
- Ce vrei de la mine ?
- Nimic, doar ca m-a impresionat puternic mirosul de ciorapi de dama !
- Da si ce-i cu asta ? Nu sunt o imputita, numai ca am alergat foarte mult astazi la serviciu si am cam transpirat !
- Stati linistita doamna, nu e nici o problema ! Mirosul ciorapilor m-a impresionat in sens pozitiv nu negativ !
Tipa ma privi tinta drept in ochi :
- Ma ! Te pomenesti ca ai un fetis pentru ciorapi de dama ?
- Da ! Aveti o intuitie perfecta ! Tipic feminina.
- Bun si ce propui in final ?
- Mi-e putin jenant sa va spun, dar totusi cu permisiunea dumneavoastra as face-o.
- Da-i drumul.
- Mi-ar placea foarte mult sa ma lasati sa va miros ciorapii !
Tipa izbucni in ras. Din situatia penibila de mai devreme, devenise acum stapana pe ea :
- Ai mai facut vreodata ?
- Da, spusei eu fara sa ezit.
- Esti insurat ?
- Nu !
- Cati ani ai ?
- 30. Dumneavoastra ?
- Multi inainte. Eu am aproape 39.
- Multi inainte si dumneavoastra.
- Mersi. Eu ma numesc Lia ! Tu ?
- Robert, raspunsei eu hipnotizat de privirea ei care ma sfredelea ca un jar.
- Uite ce e Robert. Eu sunt casatorita, dar barbata-miu e plecat luna asta in afara cu niste probleme. Iti pot indeplini fantezia ta, care sincer nu am mai practicat-o pana acum, dar cu o singura conditie si anume : tot ce facem amandoi ramane doar intre noi. Ok ?
- Sunt discret 100 % frumoasa doamna. Aveti toata increderea ! Niciodata nu am afectat in vreun fel vreo persoana de sex feminin !
- Bine. Atunci urmeaza-ma ! Si nu mai imi vorbi la persoana a doua zi-mi pe nume : Lia.
- Am inteles Lia !
Am iesit cu Lia din magazin si ne-am urcat in masina ei. Dupa 5 minute am ajuns in fata blocului in care locuia. Afara era deja intuneric. Lia a parcat masina, dupa care am luat liftul si am urcat la etajul 5. O usa metalica ma intampina la intrarea apartamentului. Inauntru foarte curat si foarte frumos amenajat. Am ajutat-o pe Lia sa-si scoata haina de blana si i-am pus-o in cuier.
- Lia am o rugaminte, daca se poate.
- Zi !
- Lasa-ma te rog sa te descalt eu.
- Da-i drumul, zise ea si se aseza pe un fotoliu aflat pe holul apartamentului, un apartament destul de mare de altfel, 3 camere peste 120 mp cred !
M-am asezat in genunchi si i-am luat piciorul drept in maini. Era incaltata cu niste cizme negre, din piele, pana la genunchi. I-am desfacut cu grija fermoarul, dupa care am tras usor de tocul cizmei si i-am scos-o. "Parfumul" ciorapilor ei ma izbi din nou. Purta ciorapi de matase negri, foarte fini si super sexy ! Mi-am apropiat fata de laba piciorului ei si am inspirat prelung, dupa care am sarutat-o usor.
- Hm domnule Robert ! Chiar iti place dupa cate vad !
- Da Lia, visam demult sa am aceasta ocazie !
I-am descaltat si celalalt picior, dupa care am incaltat-o cu niste papuci pufosi de culoare roz. M-am descaltat si eu, apoi am mers la baie si ne-am spalat pe maini.
- Hai in living, e mai cald aici !
Lia se aseza comod intr-un fotoliu extrem de confortabil. M-am asezat din nou in genunchi in fata ei. I-am scos papucii si i-am luat ambele picioare in maini, mirosindu-le indelung :
- Ah Mia ce aroma superba ! Imi patrunde pana in plamani, in stomac, in creier, peste tot. Ma simt acum ca un sclav al trupului tau minunat !
- Hm, i-auzi ! Si eu care te credeam un tanar serios, cand colo tu ai fetisuri cu ciorapi de dama ! Iti plac ciorapii mei ?
- Foarte mult !
- Si mirosul ?
- Da enorm ! Este puternic asortat cu hormoni feminini impregnati in acesti super sexy ciorapi.
- Pai atunci ce mai astepti ! Linge-i, ca banuiesc ca de-asta ai venit aici.
- Multumesc frumos Lia ! Esti minunata !
Indemnat acum si de proaspata mea cunostinta, mi-am lipit gura de talpile ciorapilor ei si am inceput sa le sarut peste tot. Limba mea iese din vizuina si incepe sa serpuiasca pe talpile Liei. Gustul ciorapilor ei e extraordinar. Amestec de matase dulceaga cu transpiratie sarata feminina, ah ce superb ! Gustul e innecacios, dar ma excita la nebunie ! Lia ma priveste usor ironica si excitata, dar totusi calma. Se pare ca nu era la primul foot fetish ! Talpile ciorapilor ei sunt deja umede de la saliva gurii mele nesatule. Imi indrept buzele catre varfurile ciorapilor excitanti si ii cuprind intai degetul mare, intre buze, prin ciorapi, apoi le cuprind pe toate. Incerc sa inghit cat mai mult din laba piciorului ei drept. Contactul piciorului cu fierbinteala gurii mele o excita pe Lia. O intrezaresc usor cum isi framanta sanii. Incep sa sug cu pofta degetele scumpelor ei picioruse, prin ciorapi. Repet acelasi procedeu si cu piciorul stang. Apoi alternativ cu fiecare pe rand ! Gustul e extrem de puternic ! Imi place teribil. Gustul ciorapilor de dama transpirati e unic ! Lia incepe sa-si miste usor laba piciorului in gura mea si o baga tot mai adanc ! Simt cum buzele mi se largesc de la grosimea piciorului ei, dar imi place enorm ! Are un picior zdravan, de femeie matura si puternica. Simt cum ea a preluat acum controlul si cum imi imprima ritmul de supt. Isi baga si-si scoate piciorul din gura mea din ce in ce mai repede. La un moment dat se opreste. Isi desface portjartierele si-mi spune sa-i scot ciorapii. Execut fara sa cracnesc.
- Asa, acum linge-mi si suge-mi calcaiele goale, vreau sa te simt si fara ciorapi.
Gura mea cuprinde intai calcaiul ei stang. E destul de poros cu asperitati, dar e super bine. Ii ling cu pofta calcaiele. Limba mea fina se plimba pe pielea lor tabacita. Lia isi baga mana dreapta in chiloti si incepe sa se masturbeze. Incep sa-i sug calcaiele asa cum mi-a poruncit. O aud cum geme incetisor, in vreme ce mana ei stanga maseaza sanii, iar dreapta se joaca in pasarica.
- Ia-mi degetele in gura si sugele, ordona Lia.
Ii cuprind la fel intai degetul mare si-l sug pasional, apoi cate doua, trei, pe toate. De data aceasta gustul este doar sarat, dar la fel de excitant. Ah cat am visat sa pot suge degetele unei femei ! Iata ca visul mi se indeplinea acum, din plin ! Sug si-mi plimb limba printre degetele ei, spalandu-le de transpiratia lasata de ciorapii ei matasosi ! Ador picioarele transpirate ale unei femei.
- De ajuns pentru azi, zice Lia, ridicandu-se de pe fotoliu !
Isi scoate mana din chiloti si imi baga degetul mijlociu in gura :
- Suge, zise ea !
Il primesc cu mare placere intre buze, asa cum eram ingenuncheat si sug cu pofta cam un minut !
- Iti place, cum sa nu !
- Imi place tot la o femeie Lia ! Pasarica ta e delicioasa, ca si piciorusele de altfel.
- Scena de foot fetish s-a incheiat. Sunt tare obosita. Am avut o zi grea astazi. Eu o sa merg acum sa fac un dus. Tu o sa te duci acasa si o sa rememorezi scenele de lins si supt. Daca zici ca-ti place pizda mea, maine dupa 17.00 te astept sa o cunosti mai in detaliu. Dar da-mi un telefon inainte, si-mi intinse cartea ei de vizita !
- Iti multumesc foarte mult frumoasa Lia. Esti atat de buna !
- Hai lasa vrajeala, voi barbatii sunteti atat de umili ca sa intrati pe sub fusta unei femei ! Va cunosc destul de bine.
- Eu tot ce fac si spun este numai din suflet Lia. Nu este nimic fals. Fac totul cu foarte mare placere.
- Stai linistit. Mi-am dat seama inca de la inceput. Altfel nu te luam la mine !
M-am ridicat, m-am incaltat si mi-am luat la revedere de la proaspata mea cunostinta feminina.
- Sarut mainile Lia ! Abia astept sa-ti gust comoara.
- Ciau, zise Lia si imi baga iar degetul ei mijlociu in gura. Sa nu-i uiti gustul pana maine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu