Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Visand la tine

Fantezie trimisa de:Pamela1997

______________________

Stau sprijinita intr-un cot si te privesc cum dormi senin langa mine, si parca m-as juca in parul tau, dar mi-e frica sa nu te trezesc ingerul vietii mele. Nu-mi ramane decat sa te ador in gand, sa te privesc ore in sir pana ma va cuprinde somnul sau pana te trezesti tu.Nu-mi vine sa cred cat de frumoasa este viata in bratele tale, cat de fericita ma pot simti,cand corpul tau este strans lipit de al meu. De cate ori nu am dormit imbratisat,i goi, fara sa facem nimic, cat ai fost de rabdator ca eu sa ma simt pregatita sa ma daruiesc tie. Am avut cel mai sexi profesor in arta dragostei. Au trecut aproape 4 ani de atunci de cand eu fata timida de 19 ani am privit prima data ochii tai verzi furiosi. Mai tii minte ca m-ai facut gaina proasta cu picioare frumoase? Imi vine sa rad cand imi amintesc cat de nervoasa si speriata eram ca am intrat cu masina in masina ta si nu reuseam sa imi dau seama daca daunele erau mari pentru ca deja tu ma facusei gaina. Mai tii minte cand m-ai privit in ochi si ai schimbat rapid privirea, pentru ca ai ramas surprins la fel ca si mine de valul puternic al atractiei imediate dintre noi. Te-am iubit din prima clipa, chiar inainte de a-ti sti numele si la nici 5 minute de la sperietura trasa parca multumeam destinului ca mi te-a scos in cale. Mai tii minte cand am facut prima data dragoste, cand tu mi-ai daruit cea mai frumoasa experienta din viata mea. Cand sub ochii tai si sub corpul tau am devenit femeie, cand mi-ai jurat inca in mine fiind ca vom apartine unul altuia pentru totdeauna. Simt cum ma incalzesc din nou, oare am sa incetez candva sa fiu dependenta de tine, la fel cum sunt dependenta de parfumul pielii tale? Cu tine m-am simtit mereu in siguranta, ca si cum as fi fost “acasa”, cu tine oriunde ma simteam ca acasa. De ce imi amintesc toate astea acum? Poate pentru ca sunt mereu recunoascatoare cerului pentru miracolul iubirii cu tine. Nici o umbra de tristete nu mi-a strabatut fata de cand tu esti universul existentei mele. Sau poate imi trec asa multe prin minte si stau si te privesc ore in sir pentru ca in curand am sa-ti port numele. Arunc o privire tandra spre inelul prin care mi-ai cerut sa fiu a ta si numai a ta pentru toata viata si chiar si dupa viata ai glumit tu. Imi dau seama ca mi s-au umplut ochii de lacrimi de fericire si ma aplec usor in jos sa-ti sarut chipul. Tu te misti usor si deschizi ochii somnoros, dar zambind. “Inca nu te-ai plictisit sa ma privesti ore in sir cand nu ai somn?” Nici Picasso nu-si privea atat de mult muzele, glumeste el si cu un brat ma imbratiseaza si ma atrage in jos spre el. Ma saruta usor pe buze, de parca i-ar fi frica sa nu imi atinga prea tare buzele. “Fa dragoste cu mine, ii soptesc dulce cu buzele inca in cautarea buzelor lui”. “Iubito stii ca nu putem, stii doar asta imi spune bland si ridica mana pentru a ma mangaia pe par. O alta atingere usoara ca un fulg. “Nu ai fost niciodata atat de precaut cu mine de ce tocmai acum?” Am pus intrebarea cu toate ca in mintea mea incepea sa se contureze raspunsul. Am simtit o panica familiara ca ma cuprinde si nu mai reuseam sa mai respir, am incercat disperata sa ma agat de ceva si am intins mana spre el, dar o putere mai mare decat dorinta mea de a-l atinge ma tragea inapoi. “Nu, nu din nou, am tipat disperata si lacrimi fierbinti de neputinta au inceput sa imi scalde chipul. Iubitule nu ma lasa din nou te rog, stii am uitat sa iti spun ca mi-au adus rochia de mireasa ieri, te rog asculta-ma. Dar imaginea lui era tot mai neclara si distanta, numai vocea lui am mai auzit-o soptind parca dintr-un alt univers “ Nu-ti fa asta viata mea, nu pot sa te vad ca iti faci asta” Apoi cu un strigat m-am deschis ochii, camera s-a luminat brusc si o voce ma intreba panicata :
-Cati ce s-a intamplat? Un alt cosmar? Era sora mea, am privito naucita de povara realitatii, am intorss privirea spre noptiera unde o frumoasa fotografie cu iubitul meu avea familiara fundita neagra intr-un colt, am simtit ca mor din nou pentru a nu stiu cata oara, m-am strans in brate si am simtit din nou parfumul lui. Eram imbracata intr-o camasa de-a lui, iata de ce ii simteam mirosul.
Mi-am strans genunchii la piept si am lasat capul moale pe ei, apoi am soptit cu putinele forte care le mai aveam: -Cum am sa traiesc eu fara el? Uneori ma simt asa de vinovata, daca nu era cu blestemata asta de nunta nu murea, nu avea ce sa caute pe drumul ala inspre aeroport , si acum m-ar fi strans in brate si m-ar fi leganat sa adorm inapoi….Sora mea m-a luat in brate si nu zicea nimic, dar ii simteam lacrimile cum se prelingeau pe umarul meu. Dupa un timp in care am stat imbratisate i-am zis ca poate sa se intoarca la somn ca sunt mai bine, a iesit dar a lasat usa de la dormitorul meu usor deschisa, eu am inchis veioza si am luat portretul iubitului meu in brate, l-am strans tare la piept si probabil am adormit cu un singur gand in minte: “ Daca cumva vezi prin ce trec ia-ma si pe mine la tine, nu ma lasa aici singura”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu