Reclama Ta

>RECLAMA TA AICI< CONTACT:totalinspiresrl@yahoo.com

duminică, 20 martie 2011

Eu cu sotia si un strain

O zii de vara , eu cu sotia mea , asteptam la aeroport un amic italian care vine in romania pentru cateva zile
mergem la hotel , isi duce bagajele , dupa care iesim in oras sa luam cina , totul ok , pe seara mergem prin oras
cu masina sa ii aratam bucurestiul , dupa care pe la 12 noaptea , ne vine ideea sa iesim in club toti 3, ne plimbam prin mai multe cluburi
pana gasim unul pe placul nostru , si incepem sa bem , sa dansam , in tot acest timp , italianul o savureaza din priviri pe sotia mea care este imbracata sexy punandusi in evidenta sanii
imensi si frumusetea incontrolabila ... spre dimineata dupa multa bautura plecam spre casa cu taxiul, discutand sa mergem la noi si sa mai lom ceva de baut, ne oprim la magazin si lom o sticla
de whisky cu energizant ..ajunsi acasa italianul se face confortabil , iar eu scot paharele si pun whisky sa bem in continuare, sotia incepe sa bea si deodata o vad ca se apropie de mine ,
ma saruta si imi spune ca este foarte excitata si vrea sa facem dragoste .eu ma ridic ,si ma duc sa dau drumu la muzica, dupa care ma asez langa sotia mea si incep sa o sarut in timp ce italianul
parca o manca din priviri.. am inceput sa o sarut mai apasat si sa incep sa o mangai pe sani si sa cobor cu mana intre picioarele ei si incepand sa o frec la pizda prin pantaloni. ea se intinde
pe spate in canapea si ma saruta in continuare, iar eu incep sa o ii ridic bluza de pe ea lasandui sanii pe afara , si incepand sa ii sug sfarcurile ii fac semn italianului sa vina alaturi de noi.
acesta se apropie si incepe sa ii suga si el celalalt sfarc.. nevasta mea excitata ma desface la pantaloni si isi baga mana in chilotii mei incepand sa mio frece
usor, eu ma ridic lasandul pe italian sa o sarute pe sani si pe gura si ii dau pantalonii jos si incep sa o ling apasat in pizda ,
cum ii place ei . si o vad cum ii desface pantalonii italianului si incepe sa ii frece pula , care ce e drept era mai mare ca a mea . dupa putin timp mam ridicat cu capul dintre picioarele
ei si am inceput sa o sarut, in timp ce o sarutam , italianul incepe sa o sarute pe burtica si coboara si el in jos si incepe sa ii dea limbi sotiei mele care o simteam dupa cum gemea ca are parte de o
placere cum nu a mai avut .in timp ce o sarutam ea ma da la o parte , ma pune pe spate si incepe sa imi suga pula , in timp ce italianul ii dadea limbi pe la spata in pizda si in fund .
Eu excitat la maxim , simt ca imi vine sa imi dau drumul si o opresc din supt. si incep sa o sarut, in timp ce italianul o pune capra si incepe sa isi frece pula pe buzele pizdei sotiei mele care deodata
care sa oprit din sarutat si a inceput sa ma muste de buze si sa tremure. cand deodata ia alunecat pula italianului in pizda ei uda si calda . in acea clipa a gemut adanc si a inceput sa ma stranga de mana tare
si sa tremure si mai rau, atunci miam dat seama ca a avut primul orgasm. italianul sia dat seama si el si sa oprit putin , dupa 30 de secunde a inceput sa o futa mai tare, ea gemand de placere
ma simteam putin exclus , dar ma simteam bine vazando pe ea cat de bine se simte . ea se apleaca parca stiind ca ma simt exclis si incepe sa mio suga in timp ce italianul o futea capra.. dupa 20 de
minute il opreste pe italian , ma pune pe spate si se pune pe mine sa ma calareasca in timp ce il pune si pe italian tot pe spate langa mine si ii freca pula ,dupa putin timp sa oprit sa dat jos de pe mine
si sa suit pe italian spunandu-mi ca vrea sa o penetram amandoi , si ca ma vrea pe mine pe la spate.. eu imi umezesc degetul iar in timp ce ea il calarea pe italian eu incep sa ii bag degetul umed de saliva in fund
dupa care ma ridic , ma pun la spatele ei si incep sa ii bag pula usor in fund.. ea gemand si mai tare de placere..ea intoarce capul , ma saruta pasional , dupa care se pune pe italian si il saruta la fel de pasional
avand un nou orgasm, iar eu nemaiputand sa ma tin imi dau drumu in fundul ei , dar continuand sa o fut , am surpriza sa vad ca mai are un orgasm la 2 minute dupa ultimul , iar italianul isi da drumul si el odata cu ea...
dupa care am cazut toti 3 rupti de oboseala si am adormit . a 2-a zii parca totul fusese un vis , niciunul dintre noi nescotand o vorba despre noaptea anterioara..urmand dupa plecarea italianului din tara sa nu
mai tinem legatura, ramanand totul o experienta cu totul si cu totul speciala ... viata e scurta si trebuie traita , asta e doar o fantezie dea mea care imi doresc sa se indeplindeasca ....

11 comentarii:

  1. frumos,asta imi doresc si eu un prieten cu care sa o futem bine pe sotia mea,imi doresc asa de mult sa se intample asta,astept sa accepte sa facem o noapte alba plina de erotism si sex nebun)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulian stan se poate un aici de mess? Sau dacă nu ia tu mersul meu fantezie.erotice_23

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulian stan se poate un aici de mess? Sau dacă nu ia tu mersul meu fantezie.erotice_23

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am făcut cu soția și un tip. Este bestial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am futut-o pe soția mea cu un străin într-o stațiune montană și a fost extraordinar de bine și plăcut. M-am excitat foarte tare până la extaz maxim când o vedeam pe soția mea cum îi suge pula și se futea cu el.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Salut Remus! Da, soția mea a fost futută foarte bine de Joseph și mie mi-a plăcut să o văd cum suge pula lui și se fute cu el având orgasme multiple .Eu m-am excitat foarte tare și când am futut-o și eu am ajuns la extaz maxim . De atunci am repetat de mai multe ori pentru că îmi place să o văd pe soția mea cum suge pula unui prieten și se fute cu el .

      Ștergere
  6. Si eu fut fica vitrega pe Ramona are pizda foarte strimtă eu am dezverginato si ne futem mereu
    Imi place sa o ling in pizda sa isi dea drumul in gura mea
    0751028476

    RăspundețiȘtergere